Ბრენდის სტრატეგია ბიზნესის მართვის ხელსაწყოა, რომელიც დაეხმარება ბრენდის წარმომადგენლებს ეფექტური გადაწვეტილებების მიღებაში.
ბრენდზე მუშაობისას ვიყენებთ შვედი მარკეტერის, ტომას გედის 4 განზომილებიანი ბრენდინგის ტექნოლოგიას. სტრუქტურიზებულად აწყობილი სამუშაო პროცესი გვეხმარება მაქსიმალურად სწორად წარვმართოთ სამუშაო – ექსპერტული ანალიზის, ბაზარზე არსებული გარემოს, სამომხმარებლო ინსაითებისა, დამკვეთს ცოდნისა და გამოცდილების გაერთიანებით.
Ბრენდ კოდის შექმნის შემდეგ მის საფუძველზე, ძირითადი თემების და პროექტების შექმნაზე ვიწყებთ მუშაობას. ბრენდის აქტივაცია – აუცილებელია იმისთვის რომ სტრატეგია მხოლოდ შიდა ინფორმაციად არ დარჩეს; მომხმარებლისთვის და სხვა სტეიკჰოლდერებისთვისაც გასაგები და ხელშესახები იყოს. შექმნილი პროექტები უზრუნველყოფს ბრენდის ძირითადი არსის და თემების მუდმივ კომუნიკაციას. საკომუნიკაციო რუქა წარმოადგენს ბრენდის საკომუნიკაციო სტრატეგიას, რომელიც დაფუძნებულია ბრენდის სტრატეგიაზე (ბრენდ კოდზე).