Strategical Branding

Ბრენდის სტრატეგია ბიზნესის მართვის ხელსაწყოა, რომელიც დაეხმარება ბრენდის წარმომადგენლებს ეფექტური გადაწვეტილებების მიღებაში. 

ბრენდზე მუშაობისას ვიყენებთ შვედი მარკეტერის, ტომას გედის 4 განზომილებიანი ბრენდინგის ტექნოლოგიას. სტრუქტურიზებულად აწყობილი სამუშაო პროცესი გვეხმარება მაქსიმალურად სწორად წარვმართოთ სამუშაო –  ექსპერტული ანალიზის, ბაზარზე არსებული გარემოს, სამომხმარებლო ინსაითებისა, დამკვეთს ცოდნისა და გამოცდილების გაერთიანებით.

Ბრენდ კოდის შექმნის შემდეგ მის საფუძველზე, ძირითადი თემების და პროექტების შექმნაზე ვიწყებთ მუშაობას.  ბრენდის აქტივაცია – აუცილებელია იმისთვის რომ სტრატეგია მხოლოდ შიდა ინფორმაციად არ დარჩეს; მომხმარებლისთვის და სხვა სტეიკჰოლდერებისთვისაც გასაგები და ხელშესახები იყოს. შექმნილი პროექტები უზრუნველყოფს ბრენდის ძირითადი არსის და თემების მუდმივ კომუნიკაციას. საკომუნიკაციო რუქა წარმოადგენს ბრენდის საკომუნიკაციო სტრატეგიას, რომელიც დაფუძნებულია ბრენდის სტრატეგიაზე (ბრენდ კოდზე). 

 

Our Latest Work

We’re here for the briefs that want to do things differently. If you’re trying to shake up your industry or challenge the status quo, then drop us a note to talk about how we can help.