Customer experience branding

დღევანდელ ბიზნეს გარემოში ტრანზაქციული ბრენდების ნაცვლად ურთიერთობების ბრენდებს ვხვდებით, რომლებიც მომხმარებელსა და ბრენდს შორის ინდივიდუალურ ურთიერთობებზე შენდება და შესაბამისად, კონკურენტული უპირატესობის ერთ-ერთ მთავარ განმსაზღვრელი ფაქტორად ეფექტურად მართული სამომხმარებლო გამოცდილება გვევლინება.

Design Thinking-ის მეთოდოლოგიაზე დაყრდნობით,  მომსახურების დიზაინი მიზნად ისახავს მომხმარებელსა და ბრენდს შორის არსებული თითოეული შეხების წერტილის შესწავლას და ანალიზს შემდგომში მომხმარებლის გამოცდილების ეფექტურად სამართავად. 

Our Latest Work

We’re here for the briefs that want to do things differently. If you’re trying to shake up your industry or challenge the status quo, then drop us a note to talk about how we can help.